aliya sofiya

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday, March 19, 2010

Thursday, March 18, 2010

~ Jamuan Hari Raye ~

Persembahan untuk guru2..
Masa nak balik.. sempat lg berposing ( Hotel Goldcourse)

lambatnya nak start majlis!!!

wow!! berkelip permata kat bahu aku tu...

~ Sambutan Hari Guru ~

.:: Gambar Kenangan::.
Emm.. dah ramai gak kwn2 yg datang!!!

Menunggu para tetamu dan cikgu2 hadir..

Sempat aku berposing atas pentas

huhuhu aku tuh...

~ kursus pemakanan ~

.::kek muffin::.
Kini hasil nya.. yum2..

sedang menunggu hasill...

Dah siap bancuhh...

baru nak mula buat kek muffin

~ Bantal Elektrik ~

Korang pernah tak rasa mcm ni:
sakit kepala, sakit gigi sakit leher,
bahu dan belakang badansakit senggugut (period pain),
masalah lenguh-lenguh lutut sakit pinggang , masalah perut kembung , susah tidur malam,
masalah nak bertungku sebab bersalin secara ceasearean .

lepas tu korang cari benda panas nak legakan sakit2.
contohnya kalau senggugut korang cari seterika panas dan letak kat perut....

SEKARANG TAK SUSAH LAGI LA BEB.......
BANTAL PANAS @TUNGKU ELEKTRIK MUDAH DAN BERKESAN
Produk ini merupakan inovasi terbaru tungku yang satu ketika dahulu bersifat tradisional kini di perbaharui untuk kemudahan anda, ia sangat baik untuk kesihatan anda sekeluarga. Diperbuat daripada bahan anti-kuman yang mengandungi cecair, tungku moden ini bersih dan mempunyai unsur perubatan yang tersendiri. Fungsi :
1. Mengelakkan arthritis.
2. Baik untuk pesakit strok.
3. Mengurangkan sakit servikal vertebra.
4. Mengurangkan sakit kepala, sakit gigi
5. Melegakan sakit leher, bahu dan belakang badan.
6. Melegakan masalah sengugut (period pain)
7. Membantu mengurangkan berat badan.
8. Mengurangkan masalah lenguh-lenguh lutut dan sakit pinggang
9. Mengurangkan masalah perut kembung.
10. Melegakan bahagian tulang patah
Ciri-ciri: Cecair merupakan air garam bukit dan gel, mudah di bawa ke mana-mana. Saiz 27cmx17cm. berat 1.7++kg

Siapa yang sesuai memakainya?
* orang dewasa 12 tahun dan ke atas.
* wanita yang baru lepas bersalin dan menghadapi senggugut.
* Menghadapi masalah lenguh badan dan angin.
* Juga untuk lelaki sesuai untuk seluruh badan kecuali bahagian kemaluan.
Cara-cara penggunaan:
Caj tungku selama 5 hingga 8 minit dan lampu khas akan terpadam secara automatik.
Bantal akan menjadi panas sehingga 70 - 80 darjah celcius
dan ia akan bertahan di antara 2 - 3 jam.

Penting:
1. Pastikan sambungan plug sempurna. 2. Selepas lampu caj terpadam bekalan elektrik hendaklah ditutup. 3. Tanggalkan wayar caj dari bantal. 4. Elakkan dari meninggalkan tungku ini pada suatu bahagian di badan terlalu lama bagi mengelakkan masalah kulit.

HARGA DENGAN KAWAN2 BOLEH DIRUNDING ; ). HARGA JUAL RM60. HARGA KAT TEMPAT LAIN ADA YANG MENCECAH SAMPAI RM100. KALAU BERMINAT CALL JE SAYA.
nak tgk gambar bantal kat attachment ye. terima kasih kerana meluangkan masa
membaca e-mail bermanfaat ini... =)

019-388 0579/019-262 4033

Anis Suhaila Kamaruddin




Wednesday, March 17, 2010

~ aku di sinar harian ~

Masyarakat harus peka kes dera!!!!
masyarakat harus peka khususnya golongan wanita muda tentang kes2 penderaan di sekeliling kita... mengambil langkah2 bijak dan pantas jika berhadapan dengan situasi ini,mungkin kita dapat menyelamat satu nyawa yg tidak berdosa...

~ My hubby Kat Istana Alam Shah ~





Sunday, March 14, 2010

.:: My 1st Blogger .::

assalamualaikum...
kite baru join blogger nie!
so byk sangat tak tahu tentang blogger....
pd kawan blogger yg dah terror!
baca pantun nie:

Buah cempedak di luar pagar,
Amik galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolonh tunjukkan...